1. Atsiimti parduotuvėje Vilkpėdės g. 10, 15 korpusas, Vilnius. NEMOKAMAI

Užsakytas prekes iš eimeta.lt parduotuvės būtina atsiimti per 3 darbo dienas po mūsų patvirtinimo.

  • Atvažiuokite atsiimti prekių tik gavę pranešimą SMS žinute bei el. paštu iš Eimeta.lt, kad Jūsų prekė paruošta atsiimti.
  • Prašome atkreipti dėmesį į užsakytos prekės matmenis, svorį ir reikalingas sąlygas jai transportuoti.
  • Prašome atkreipti dėmesį, kad atsiėmus prekę iš mūsų parduotuvės būtina pasirūpinti jos gabenimu iki Jūsų transporto priemonės. Vietoje dirbantys konsultantai neužtikrina krovos darbų.

2. Per kurjerių tarnybą

Užsakymų pristatymas

  • Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
  • Perdavę prekes Kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.
  • Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.

Pristatymo laikas:

  • I–V 08:00–18:00 val.
  • I–V 18:00–22:00 val (didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Utenoje ir Telšiuose).
  • I–V 08:00–18:00 val. (kiti miestai, miesteliai, rajonai).

Pristatymo kainos:

  • Pristatymo mokestis iki 1 kg – 3,49 €.
  • Pristatymo mokestis virš 1 kg – 3,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 5 kg – 4,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 10 kg – 6,49 €.
  • Pristatymo mokestis virš 15 kg – 7,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 20 kg – 10,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 30 kg – 15,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 50 kg – 20,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 100 kg – 26,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 200 kg – 31,99 €.
  • Į Kuršių Neriją prekes pristatome už papildomą 16,99 € mokestį.

Prekių priėmimas

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  • prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  • prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.