1. Atsiimti parduotuvėje Vilkpėdės g. 10, 15 korpusas, Vilnius. NEMOKAMAI
Užsakytas prekes iš eimeta.lt parduotuvės būtina atsiimti per 3 darbo dienas po mūsų patvirtinimo.
- Atvažiuokite atsiimti prekių tik gavę pranešimą SMS žinute bei el. paštu iš Eimeta.lt, kad Jūsų prekė paruošta atsiimti.
- Prašome atkreipti dėmesį į užsakytos prekės matmenis, svorį ir reikalingas sąlygas jai transportuoti.
- Prašome atkreipti dėmesį, kad atsiėmus prekę iš mūsų parduotuvės būtina pasirūpinti jos gabenimu iki Jūsų transporto priemonės. Vietoje dirbantys konsultantai neužtikrina krovos darbų.
2. Per kurjerių tarnybą
Užsakymų pristatymas
- Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
- Perdavę prekes Kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.
- Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.
Pristatymo laikas:
- I–V 08:00–18:00 val.
- I–V 18:00–22:00 val (didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Utenoje ir Telšiuose).
- I–V 08:00–18:00 val. (kiti miestai, miesteliai, rajonai).
Pristatymo kainos:
- Pristatymo mokestis iki 1 kg – 3,49 €.
- Pristatymo mokestis virš 1 kg – 3,99 €.
- Pristatymo mokestis virš 5 kg – 4,99 €.
- Pristatymo mokestis virš 10 kg – 6,49 €.
- Pristatymo mokestis virš 15 kg – 7,99 €.
- Pristatymo mokestis virš 20 kg – 10,99 €.
- Pristatymo mokestis virš 30 kg – 15,99 €.
- Pristatymo mokestis virš 50 kg – 20,99 €.
- Pristatymo mokestis virš 100 kg – 26,99 €.
- Pristatymo mokestis virš 200 kg – 31,99 €.
- Į Kuršių Neriją prekes pristatome už papildomą 16,99 € mokestį.
Prekių priėmimas
Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:
- prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
- prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.